نیوشا نیوشا ، تا این لحظه: 21 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

✿ نیوشا دختر باهوش✿

نیوشا و برف بی سیم

1391/1/11 23:26
نویسنده : مینوشا
904 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نیوشا جونم این عکس ها از بی سین نطنز روستای طار هست خیلیییییییییییییی خوشگلشدی عزیزم :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

عکس ها در ادامه ی مطلب

 

تیپو برم

اوووووووووووووووه تیپ رو برم بابا اوشگله

بااااااااابا اوشگله فیگورو:*:*:*:*:*::*:*:*:*:*

من و جوگولی

من ونفسمممممممممممممممممممممممممممممممممممم:*

نینو

آتیش آتیش نیوشا بر اونور نسوززییییییی:*

شرمنده خیلیییییییییییییییییییییییییییییی زیاد بود بقیّش رو بعدن میذارم

::* 

 

پسندها (1)

نظرات (6)

محدثه
12 فروردین 91 0:34
سلام دخمل داییت چه خوشمله راستی مینوشا جان زیاد عکی خودتو نزار افرادی که سوءاستفاده میکنند زیادند

مسییییییییییی خانومی که به فکرم بودی
negin
12 فروردین 91 0:48
درود به نیوشا
عزیزم سال نو مبارک
من نگینم .مامان آمیتیس که قراره ایشالا خرداد ماه به دنیا بیاد.
عکسات خیلی قشنگ و دوست داشتنی مثل خودت که خیلی خوشگل ونازیییییییییییییییی
خیلی هم با ذوق وسلیقه ای
خوش به حالت که نطنز بودی و برف بازی هم کردی من نطنز رو خیلی دوست دارم.
سال خوبی داشته باشی عزیزم
مسی شما هم سال خوبی داشته باشید عزیزم ان شا الله آمیتیس جونم زودزود به پیش شما مییاد




مانا
12 فروردین 91 14:14
برای ساختن لوگوعکس بده
مرسی گلم برات میزارمممممم





مانا
12 فروردین 91 20:05
اول به یک سایت آپلودعکس میری وعکس هات روآپلودمیکنی بعداونیکه نوشته لینک مستقیم روآدرسشوکپی میکنی وتوی نظرات من پیست میکنی

مرسیییییییییییییییییییی عزیزم حتما ابن کارو میکنم

بابای ارشیا خان
13 فروردین 91 3:57
آهای سیزدتون بدر دشمناتون در به در رفقاتون گل به سر گرفتاریاتون زود بدر خوشیهاتون هزار برابر...


مسییییییییییییی سیزده شماهم بدر

محدثه
24 خرداد 91 22:31
سلام فاطمه چرا دروغ گفتی تو که نظر نزاشتی


نه عزیزم من نظر گذاشتم شما چشمات بابا فوری میبینه::::::::::::::::::