نیوشا نیوشا ، تا این لحظه: 21 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

✿ نیوشا دختر باهوش✿

نیوشا و چهار شنبه سوزی

1390/12/25 13:42
نویسنده : مینوشا
868 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااام نیوشا جونم امروز ٢٣/١٢/٩٠بود که تو اومدی خونمون

کلی بازی کردیم بعد رفتیم تو حیاط شروع کردیم به آتیش سوزوندن شکلک های محدثه    

بعدم که ترقه هامون تموم شد از روی شکلک های محدثه پریدیم.....

واما این داستان ادامه دارد.........

ما هم که ول کن نبودیم بعد  از خاموش شدن آتیش رفتیم تو کوچه چه بزن برقصی بودااااا نه؟؟؟

من و تو حانیه وشیرین وحدثه اون گوشه وایساده بودیم.............

پسراهم داشتم میرقصیدن

بعد برای کله جمعیت سیب زمینی  شکلک های محدثه درست کردن....

ولی من وتو نخوردیم!!!!!!!!!!!!!

 

                                                                   

                                 ღ شکلک های محدثهشکلک های محدثهشکلک های محدثهشکلک های محدثهشکلک های محدثهشکلک های محدثهشکلک های محدثه     
  

 

                
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

بابای ملیسا
25 اسفند 90 14:22
با عرض سلام . ضمن تبریک بخاطر نوشته های قشنگتون ، وبلاگ ملیسا جون با موضوع اولین چهارشنبه سوری ملیسا به روز شد . چقدر زیباست که میزبان شما باشیم و با نوشتن حتی یک خط یادگاری ، ملیسا رو از لطف خودتون محروم نکنید .

وبلاگ ملیسا جونم خیلی خوشمله


محدثه
25 اسفند 90 16:34
یه بار دیگه از شکلک های من استفاده کنی به مدیریت تلگراف میزنم



محدثه
25 اسفند 90 19:04
یه بار دیگه تهمد بزنی حالتو میگیرما من راحتم هرچی بخوام بگم بهت میگم مثل تو هم نیستم برو ببین به کی بدی کردی که برات از این چرت و پرتا مینویسه من اونقدر بیتربیت نیستم که به دخترداییت که هیچ گناهی نداره فوش بدم.
محدثه
25 اسفند 90 19:06
تو اصلا لیاقت منو نداری من تازه الان فهمیدم رمزتو عوض کردی اونم اومده بودم بنرتو بزارم تو وبت که از دلت در بیارم اما فهمیدم خیلی ...
محدثه
27 اسفند 90 11:49
توکه میای نظر میزاری حالا بیا جوابشو بخون خودتم میدونی من اخلاقم چه جوری حالا بیا بخون: میدونی از کجا فهمیدم تویی چون تو فقط اینقدر بچه ای که نمیدونی خوب و بد و تشخیص بدی
رویا
2 فروردین 91 18:09
سلام نیوشای عزیز ممنون که اومدی پیشم...بازم بیامنتظرررررررررررررررررررررررررررررمراستی اره باهات دوست میشم..


مرسی که بهم سر زدی من شما رو لینک کردم بازم بهم سر بزنیا)
مامان رومینا
3 فروردین 91 12:08
چ عکس پروفایل خوشگلی.خودتی مینوشا یا نیوشا دختر داییته؟

سلام مامان رومینا بله نیوشا دختر داییمه خودم مینوشاهستم!

محدثه
10 فروردین 91 16:55
مرسی عزیزم پشیمون شدم بیا باهم دوست باشیم باشه خبرم کن تو وبم


حتما چرا که نه خبرت میکنم
محدثه
10 فروردین 91 16:58
راستی هر وقت خواستی از شکلک هام استفاده کن حالا از کجا میدونستی تولدم کیه


باشه. دیگه دیگه مااینیم
محدثه
10 فروردین 91 17:00
خواستی خبرم کن تا یه بنر خوشمل برای نیوشا درست کنم باشه
مرسی عزیزم حتما


محدثه
10 فروردین 91 17:09
%
محدثه
11 فروردین 91 13:27
لینکیدمت راستی چرا وبت اینطوری شده؟
نمیدونم خراب بودعوضش کردم****